Thursday, August 23, 2012

Bell Ngasri~

Siapa orang seterusnya? it is Bell Ngasri atau dikenali sebagai Nasrizal Ngasri...
Beliau adalah salah seorang peserta Maharaja Lawak 2011..
so, korang tau nape aku interesting pd dye? sbb dye COMEL ! dan seorang pelawak :)
nak tengok comel tak comel dye, meh follow me :


comel kan?
tak cukup lagi..?


terang lagi nyata.. :P
Bell Ngasri seorang yang matang dari segi penampilannya :)


Juga seorang pelawak dan penghibur..

eh. aku suka semua sikap dye lah. nielah ciri2 lelaki idaman aku. :P ngeh3x.. haha..
aritu baru je mimpi dpt jumpa dye. tp jumpa dlm mmpi je. haha. ishh pape jelah aku nie..
Nak tau biodata Bell Ngasri? Follow me :>
Nama: Bell Ngasri
Nama sebenar: Nasrizal Ngasri
Asal: Selangor
Umur: 31 tahun
Pencapaian::Calon Pelakon Terbaik, Anugerah Sri Angkasa’92 – “Kaki Bakar”, Pelakon Pembantu Terbaik, Anugerah Skrin ’98 – drama Pa’e, Pelakon Drama Radio Terbaik, Anugerah Sri Angkasa 2004
Kerjaya: Pelakon komedi & Pengacara

"Sedap pun nama Nasrizal Ngasri, tapi kenapa dia dipanggil Bell Ngasri? Apa maksud disebalik 'BELL'? ntah.. aku pon tak tau.. hehe~ :P"




No comments:

Post a Comment